close

王維崧FB:

Mr Tay, my master my mentor,his charity his generous behavior his generosity,his spirit of giving,you may not understand, you don't need to understand, he has expandable life, how about you? Please be aware of your words, in Buddhism, that is principle of cause and effect, we all need to do introspection, for my master,he is greater I can't really say by any word, I remind myself and also let you know, “A sparrow cannot understand the determination of a swan" and ‘’The frog in the well knows nothing of the great ocean. ”

鄭先生, 我的師父, 我的導師, 他的慈善他的慷慨的行為他的慷慨的給予他的精神, 你可能無法理解, 你不需要去理解, 他有expandable生活, 你呢? 請你注意你的言語, 在佛教, 這是原則的因為和效應, 我們都需要做的, 對方只有一個我的師父, 他是大我不能真的說被任何一個字, 我提醒自己, 也讓妳知道, "一個 麻雀 不能 理解 的 決心 的 天鵝"和'' 青蛙在那什麼都不知道的偉大的海洋. "

1050405馬來西亞一日不道歉,永遠不用談.jpg

 

 

 

 

緣起:給馬來西亞政府的公開信

.

 

Mr Tay, my master my mentor,his charity his generous behavior his generosity,his spirit of giving,you may not...

王維崧貼上了 2016年4月5日

.

arrow
arrow
    全站熱搜

    ss244676 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()